Trešdiena,
1.aprīlis 2020
Vārda dienas: Dagne, Dagnis, Иннокентий, Дарья, Клавдий Sazinies ar "Divu Krastu Radio"
LV RU
Veselība

Plāns pavasarim: Kā notievēt bez mocībām!

06.03.2017
Ja ša­jā pa­va­sa­rī ob­li­gā­ti īs­te­no­ja­mo dar­bu sa­rak­stā at­brī­vo­ša­nās no lie­ka­jiem ki­lo­gra­miem ir ap­ņem­ša­nās nu­mur viens, vērts zi­nāt: ne­skai­tā­mo di­ētu ap­so­lī­jums ātr­i pa­tie­šām no­vā­jēt ne vien­mēr vai­na­go­jas pa­nā­ku­miem.

Ne­vie­nu di­ētu, lai cik efek­tī­va tā arī bū­tu, nav jē­gas ie­tu­rēt, jo tā drīz ap­nīk, bet strau­ja ka­lo­ri­ju ie­ro­be­žo­ša­na or­ga­nis­mam liek pa­lē­ni­nāt viel­mai­ņu un mak­si­mā­li iz­man­tot vi­su, kas tiek ap­ēsts, tā­pēc ie­vē­rot di­ētu un vien­lai­kus zau­dēt sva­ru ar lai­ku kļūst ar­vien grū­tāk.

Jā, ir va­ri­an­ti, kā no­sa­cī­ti īsā lai­kā tikt ga­lā ar no­teik­tu skai­tu lie­ko ki­lo­gra­mu, lai, pie­mē­ram, pa­va­sa­rī at­kal ie­līs­tu sa­vā mī­ļā­ka­jā klei­ti­ņā, ta­ču ša­jā si­tu­āci­jā svi­nēt uz­va­ru pār sa­vu apa­ļī­gu­mu ir pār­ag­ri: viss, kas, eks­tre­mā­li ba­do­jo­ties, tiek zau­dēts, pa­vi­sam drīz ar uz­vi­ju at­grie­žas... Arī pa­rei­za di­ēta ne­kad ne­dod acu­mir­klī­gus re­zul­tā­tus. Tas ir sa­rež­ģīts un darb­ie­til­pīgs pro­cess - no­ska­ņot sa­vu or­ga­nis­mu uz jaun­u dar­ba re­žī­mu. Ja ēša­nu uz kā­du lai­ku ti­kai vien­kār­ši ie­ro­be­žo, tas or­ga­nis­mam liek pre­to­ties. Tik­līdz di­ēta pār­trauk­ta, or­ga­nisms at­kal ak­tī­vi pa­pil­di­na sa­vus krā­ju­mus, it kā gai­dī­tu jaun­us pār­bau­dī­ju­mus, un re­zul­tā­tā jaun­i lie­kie ki­lo­gra­mi ga­ran­tē­ti. Uz vē­rā ņe­ma­miem un ve­se­lī­giem pa­nā­ku­miem var ce­rēt ti­kai tad, ja tiek ie­vē­ro­ta pa­rei­zas un sa­ba­lan­sē­tas ēša­nas sis­tē­ma, kas mi­jas ar fi­zis­kām ak­ti­vi­tā­tēm, un ja ir ne­lo­kā­ma iek­šē­ja pār­lie­cī­ba, ka tie­vē­ša­na tie­šām ir ne­pie­cie­ša­ma, raksta nra.lv.

Ar ko sākt tū­līt pat?

Ja līdz šim nav vin­grots, jā­sāk tie­ši ta­gad! Efek­tī­vas ir ūdens pro­ce­dū­ras (in­ten­sī­va pel­dē­ša­na ba­sei­nā, Šar­ko du­ša). Var iz­iet ma­sā­žas kur­su, ta­ču vēl la­bā­kas ir no­dar­bī­bas spor­ta klu­bā - tre­na­žie­ri, ae­ro­bi­ka, ka­la­nē­ti­ka, steps.

At­nā­kot mā­jās no dar­ba, nav jā­pār­ģēr­bjas brī­vā, plan­do­šā mā­jas ha­lā­tā, bet jā­mē­ģi­na ie­līst ta­jās džin­su bik­sēs, ku­ras vēl ne­sen de­rē­ja kā uz­lie­tas un, ku­rās esot, iz­skats bi­ja vien­kār­ši lie­lisks.

Jā­uz­vā­ra un jā­iz­dzer pār­is krū­zī­šu mež­ro­zī­šu tē­jas uz­reiz, tik­ko pār­ro­das mā­jās no dar­ba. Ti­kai pēc tam, ja vēl gri­bas, jā­sāk do­māt par ēša­nu.

Jā­ie­kār­to sev at­slo­dzes die­nas, ku­rās dzer ti­kai zā­ļu tē­jas ar cit­ro­nu un bez cu­ku­ra. Ja va­ka­rā to­mēr ļo­ti, ļo­ti gri­bas kaut ko ap­ēst, ape­tī­ti ap­mie­ri­na, ne­stei­dzī­gi no­tie­sā­jot pār­is ka­ro­tī­tes me­dus. Nā­ka­ma­jā rī­tā no­tie­sā vie­nu ba­nā­nu, pa die­nu ēst­gri­bu ap­mie­ri­na ar pār­is bur­kā­niem, bet va­ka­rā - kar­sta dār­ze­ņu zu­pa.


Di­ētas die­nā ne­va­jag se­vi vel­ti kai­ti­nāt - ja ir pie­ņemts lē­mums mai­nīt ēša­nas pa­ra­du­mus, ka­fej­nī­cas ap­mek­lē­jums vai ne­vai­nī­ga pa­sē­dē­ša­na drau­gu pul­kā vien­kār­ši jā­ig­no­rē!

Tie­vē­ša­nas lai­kā lie­lis­ki sa­bied­ro­tie ir da­žā­di dār­ze­ņi, skā­bu kā­pos­tu zu­pa, šam­pin­jo­nu, bur­kā­nu, bie­šu vai sal­do pi­pa­ru zu­pa, ku­rai pie­vie­no sī­po­lus vai ķip­lo­kus, - nav daudz ka­lo­ri­ju, ta­ču ēdie­nam ir sā­tī­gums.

Kā tu­rēt se­vi gro­žos

La­bāk mai­nīt ēša­nas pa­ra­du­mus, ne­vis ie­vē­rot kā­du kon­krē­tu di­ētu. Ja to­mēr ga­dās sa­grē­kot, nav jē­gas būt pā­rāk bar­gam pret se­vi - tas ne­no­zī­mē, ka di­ētas ie­vē­ro­ša­nai nav jē­gas.

Jā­ie­kār­to sa­va ēša­nas die­nas­grā­ma­ta, ku­rā go­dī­gi jā­at­zī­mē: ko un cik daudz ap­ēd. Uz­ska­tā­mi re­dzot sa­vus ēša­nas pa­ra­du­mus, vieg­lāk ie­rau­dzīt to, kas tie­šām jā­mai­na.

Ne­lie­to pro­duk­tus, ku­ri tie­šām ne­gar­šo - ēdie­nam jā­būt bau­dā­mam un pa­tī­ka­mam.

Ne vis­i sa­lā­ti ir ve­se­lī­gi ti­kai tā­pēc, ka tos sauc par sa­lā­tiem. Aiz­da­rī­ti ar ma­jo­nē­zi, sie­ru, riek­stiem vai ba­gā­tī­gi pār­lie­ti ar eļ­ļu, tie rei­zēm ir ka­lo­ri­jām daudz ba­gā­tā­ki ne­kā ga­bals lie­sas liel­lo­pa ga­ļas.


Ga­ta­vo­jot mal­tī­ti, jā­koš­ļā koš­ļā­ja­mā gu­mi­ja bez cu­ku­ra. Tas at­tur no ne­mi­tī­gas ēdie­na gar­šo­ša­nas.

Kad mo­ka liels iz­sal­kums, iz­dzer glā­zi ūdens.

Sal­di­nā­to vai gā­zē­to dzē­rie­nu vie­tā dzer tī­ru ūde­ni vai mi­ne­rāl­ūde­ni. Ja, ska­to­ties TV, vi­su lai­ku ir ne­rem­di­nā­ma tiek­sme kaut ko grauzt, jā­at­rod ci­ta no­dar­be - adī­ša­na, tam­bo­rē­ša­na.

Ja kā­da sal­da naš­ķa ie­me­ša­na mu­tē kļūst par ne­pār­va­ra­mu kār­di­nā­ju­mu, jā­iz­tī­ra zo­bi - jeb­kurš ēdiens pēc zo­bu tī­rī­ša­nas gar­šo vien­kār­ši bries­mī­gi.

Ja dar­ba­vie­tai tu­vā­ka­jā ēs­tu­vē, kur iz­nāk pus­die­not, ga­ta­vo ne­gar­šī­gi, ēdie­nu ņem līdz­i no mā­jām.

Ja ēdiens, ko bau­da, šķiet plie­kans, to aiz­da­ra ne­vis ar svies­tu vai lie­lā­ku eļ­ļas dau­dzu­mu, bet pie­vie­no ķip­lo­kus, za­ļu­mus, garš­au­gus. Aiz­vāc vi­sus sal­dos un trek­nos pro­duk­tus - jo ma­zā­ka iz­vē­le, jo ma­zāks kār­di­nā­jums!

Ēdie­nu vien­mēr liek uz ma­zā­ka šķīv­ja.

Sā­kot mal­tī­ti, vis­pirms uz šķīv­ja liek dār­ze­ņus - tiem jā­aiz­ņem pus­e šķīv­ja. Ce­tur­to da­ļu no at­li­ku­šās vie­tas pie­pil­da ar rī­siem, ma­ka­ro­niem, gri­ķiem vai kar­tu­pe­ļiem, at­li­ku­šo da­ļu at­vēl ga­ļai, zi­vīm, olām. Vien­mēr priekš­ro­ku dod kva­li­tā­tei, ne­vis kvan­ti­tā­tei! Kva­li­ta­tī­vā­ki pro­duk­ti ir gar­šī­gā­ki, tos va­jag ma­zāk, un tie ātr­āk sniedz sā­ta sa­jū­tu.

Ar vār­du di­ēta nav jā­sa­prot ti­kai sva­ra zau­dē­ša­na. Pla­šā­kā no­zī­mē di­ēta ir dzī­ves­veids, kas se­vī ie­tver gan uz­tu­ru, gan ēša­nas pa­ra­du­mus. Di­ētas ie­vē­ro­ša­na ir viens no priekš­no­tei­ku­miem, ār­stē­jot ak­nu, nie­ru un sirds asins­va­du sli­mī­bas.

Pār­stei­dzo­ši fak­ti, ku­rus vērts zi­nāt

Krā­sai ir no­zī­me: zi­las krā­sas trau­ki no­mie­ri­na un pa­ze­mi­na asins­spie­die­nu. No tā­diem ie­tu­rot mal­tī­ti, ēdam lē­nāk un ātr­āk ie­gūs­tam sā­ta sa­jū­tu.


Sar­ka­nas un dzel­te­nas krā­sas trau­ki glu­ži pre­tē­ji - ape­tī­ti ro­si­na. Uz slai­das fi­gū­ras rē­ķi­na no bro­kas­tīm at­teik­ties ne­va­jag, jo die­nas pirm­ā ēdien­rei­ze ie­dar­bi­na viel­mai­ņu. Kā­dai ēdien­rei­zei iz­trūk­stot, or­ga­nisms to kom­pen­sē ar starp­mal­tī­tēm vai ne­adek­vā­tu pār­ēša­nos. Di­ētis­ka­jā šo­ko­lā­dē ka­lo­ri­ju ir tik­pat daudz cik pie­na šo­ko­lā­dē, ta­ču ta­jā ir cu­ku­ra aiz­stā­jē­ji. Kā­rei uz sal­du­miem vis­ie­tei­ca­mā­kā ir rūg­tā šo­ko­lā­de ar augs­tu ka­ka­o pro­cen­tu sa­stā­vā.

Pus­stun­du ga­rā skrē­jie­nā var sa­de­dzi­nāt ap­mē­ram 300 ka­lo­ri­ju (šo dau­dzu­mu dod 100 gra­mu ap­ēs­tu frī kar­tu­pe­ļu).

Cu­ku­ra aiz­vie­to­tā­ji ne­sa­tur ka­lo­ri­jas, bet pa­aug­sti­na cu­ku­ra lī­me­ni asi­nīs un iz­rai­sa ba­da sa­jū­tu. Me­dus sa­tur 80% cu­ku­ra - tas tē­jai vai ka­fi­jai kā sal­di­nā­tājs vai­rāk pie­mē­rots ne­kā cu­kurs tī­rā vei­dā. Ci­pa­ri, ko rā­da sva­ri, nav tik sva­rī­gi, cik vi­duk­ļa ap­kār­tmērs. Sie­vie­tes vi­duk­ļa ap­kār­tmē­ram ne­va­ja­dzē­tu pār­sniegt 85 cm, bet vī­rie­ša - 94 cm.

Vie­nā vi­dē­ji lie­lā sal­dās pap­ri­kas pāk­stī ir trīs rei­zes vai­rāk C vi­ta­mī­na ne­kā cit­ro­nā vai apel­sī­nā.

Vis­vai­rāk vēr­tī­go ome­ga-3 ne­pie­sā­ti­nā­to tauk­skāb­ju ir zi­vīs, sa­vu­kārt ga­ļā vai sie­rā eso­šās tauk­skā­bes uz­tu­rā ie­tei­cams ie­ro­be­žot.



Mixnews.lv

Dalies ar ziņu:
Atgriezties atpakaļ
Pievienot komentāru
Jūsu vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):

Nedēļas skaitlis
Pagājuši 5 gadi kopš latus mūsu makos un bankas kontos ir nomainījuši eiro.
Apspriest
Aptauja
Pēc kādiem kritērijiem Jūs izvēlaties produktus?
Jaunākie komentāri:
Daugavpilī māte bez uzraudzības atstājusi sešus mazus bērnus
We are major/Direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, Bonds and CDs and this financial instruments are specifically for lease and sale.We are one of the leading Financial instrument providers with offices all over Europe. 
We are major/Direct providers of Fresh Cut BG, SBLC, POF, MTN, Bonds and CDs and this financial instruments are specifically for lease and sale.We are one of the leading Financial instrument providers with offices all over Europe. 
we always deliver on time and precision as Set forth in the agreement. You are at liberty to engage our leased facilities into trade programs, project financing, Credit line enhancement, Corporate Loans (Business Start-up Loans or Business Expansion Loans), Equipment Procurement Loans (Industrial Equipment, Air crafts, Ships, etc.) as well as other financial instruments issued from AAA Rated bank such as HSBC Bank Hong Kong, HSBC Bank London, Deutsche Bank AG Frankfurt, Barclays Bank , Standard Chartered Bank and others on lease at the lowest available rates depending on the face value of the instrument needed, Our Terms and Conditions are reasonable. 

DESCRIPTION OF INSTRUMENTS: 
1. Instrument: Bank Guarantee (BG)/SBLC (Appendix A) 
2. Total Face Value: 10M MIN to 50B MAX USD or Euro 
3. Issuing Bank: HSBC, Deutsche Bank Frankfurt, UBS or any Top 25 . 
4. Age: One Year, One Day 
5. Leasing Price: 4 1% 
6. Sale Price: 32 2% 
7. Delivery by SWIFT . 
8. Payment: MT103-23 
9. Hard Copy: Bonded Courier within 7 banking days 

We are ready to close leasing with any interested client in few banking days, if interested do not hesitate to contact me direct. 

Name:May Gary 
Email:algecoglobalfinanceplc@gmail.com 
Skype::algecoglobalfinanceplc    
  Sīkāk...
Jautājumi – atbildes: saruna ar Gunitu Vanagu
Par ko stāsts???
Sīkāk...
Durvju ražotāju un piegādātāju nozarē valda liela konkurence
Vēlos piebilst, ka vērts arī izskatīt https://www.m-lux.lv druvju piedāvājumu. Atsaucīgi darbinieki un drošība privātmājām, jau divus gadus uzticīgi kalpo. Arī laba sitlumspēja. Cenas ir dažādas. Sīkāk...
facebook ok draugiem
Top