Trešdiena,
15.jūlijs 2020
Vārda dienas: Egija, Egmonts, Egons, Henrihs, Henriks, Фотий, Ювеналий Sazinies ar "Divu Krastu Radio"
LV RU
Bizness

Kā izveidot mājaslapu, kas sekmē biznesa attīstību

25.03.2019
Mūsdienās uzņēmumu mājaslapas ir ne tikai svarīgs instruments uzņēmuma tēla veidošanai, bet arī ir nozīmīgs kanāls preču un pakalpojumu pārdošanai. Ja nesen esat uzsācis uzņēmējdarbību vai plānojat izvērst sava biznesa klātesamību tiešsaistē, tad šajā rakstā esam apkopojuši dažus no svarīgākajiem mājaslapu veidošanas aspektiem, lai palīdzētu jums izveidot mūsdienīgu un lietotājam draudzīgu uzņēmuma mājaslapu, kas sekmē biznesa attīstību.

Uzņēmuma zīmols digitālajā vidē

Pirmais solis, lai izveidotu mājaslapu, kas sekmē biznesa attīstību, ir pārliecināties, ka mājaslapas nosaukums ir vienkāršs un to ir viegli atcerēties. Ir pamatots iemesls, kāpēc internets ir pārpildīts ar neierastiem, bet viegli iegaumējamiem uzņēmumu nosaukumiem visdažādākajās nozarēs gan latviešu, gan angļu valodās, piemēram, nemokies.lv vai akvairoresciet.lv. Galvenais iemesls šādu viegli iegaumējamu nosaukumu izvēlei ir tas, ka tie ir unikāli un tāpēc salīdzinoši viegli atrodami.

Mājaslapas dizains

Mūsdienās ir pieejamas dažādas mājaslapu veidošanas platformas, piemēram, WordPress un Shopify. Taču, ja izlem kādā no minētajām platformām mājaslapu veidot pats, tad ir svarīgi atcerēties, ka jūsu mājaslapai ir jāizskatās profesionāli. Tāpēc ieteicams izmanot šo platformu piedāvātos mājaslapu dizainus, kuri pielāgoti konkrētām nozarēm, palīdzot veidot atbilstošu mājaslapas vizuālo identitāti. Viens no populārākajiem piemēriem ir tiešsaistes kazino vai e-komercijas interneta vietnes, kuru vizuālajai identitātei ir nozīmīga loma nozares standartiem.

Atslēgvārdu un ārējo saišu nozīme

Interneta nozīme mūsdienu biznesa vietnē ir nenovērtējama, tāpēc ir svarīgi ieguldīt resursus arī meklētājprogrammu optimizācijā. Nozīmīga mājaslapu optimizācijas sastāvdaļa ir atbilstošu atslēgvārdu izmantošana, kas ne tikai palīdz lietotājiem atrast jūsu biznesu, bet arī iegūt augstākas pozīcijas meklētājprogrammu klasifikācijā. Vienlīdz svarīga atslēgvārdu izmantošanai ir arī saišu izveide uz un no citām mājaslapām. Piemēram, ja jūsu uzņēmums tiek atspoguļots cita uzņēmumu vietnēs, tad tiks paaugstināt visus svarīgos meklēšanas rezultātus.

Uzņēmuma klātbūtnē internetā – sociālie tīkli

Ja esat izveidojis profesionālu un reprezentatīvu uzņēmuma mājaslapu, lai sekmētu potenciālo klientu interesi par jūsu uzņēmumu piedāvātajām precēm un pakalpojumiem ir svarīgi nodrošināt uzņēmuma klātesamību sociālajos tīklos. Lai gan dažādu sociālo tīklu profilu uzturēšana – Facebook, Twitter, Instagram, izveidošana un uzturēšana ir laikietilpīga un prasa zināmus resursus, taču profesionāli uzturēti sociālo tīklu profili var lieliski reprezentēt jūsu biznesu, piesaistot jaunus klientus. Savukārt, ja jau izmantojat sociālos tīklus savu preču vai pakalpojumu reklamēšanai, tad, lai turpinātu piesaistīt aizvien jaunu auditoriju, pārliecinieties, ka jūsu saturs ir atbilstošs, interesants un izglītojošs, piemēram, Pica LuLū. 




Dalies ar ziņu:
Atgriezties atpakaļ
Pievienot komentāru
Jūsu vārds:
Komentārs:
Foto:
Links uz video (Youtube,Vimeo):

Nedēļas skaitlis
Pagājuši 5 gadi kopš latus mūsu makos un bankas kontos ir nomainījuši eiro.
Apspriest
Aptauja
Pēc kādiem kritērijiem Jūs izvēlaties produktus?
Jaunākie komentāri:
Ēterā raidījumu cikls “Sarunas par Latgali…, un ne tikai”
Latgaļu volūda vīneigi folklorai, tai soka varakļuonite ! Sīkāk...
TIEŠRAIDE: Valsts prezidents Sēlijā
Kapec tad Eglaine skolu likvide ja atbalsta mazas skolas? Sīkāk...
Šodien un tagad: par atbalstu zemkopības nozarei
Vierteigs raidejums! Sīkāk...
facebook ok draugiem
Top